La llevantinista Alba Redondo arriba als 100 partits a Finetwork Lliga F amb la samarreta del Levante UD
La futbolista del Levante UD Femení Alba Redondo ha aconseguit la xifra dels 100 partits disputats amb el conjunt granota a la Finetwork Lliga F. Amb el duel disputat contra el FC Barcelona, l’albacetenya es va convertir en centenària a la competició de lliga sota la disciplina del club llevantinista.
En total, són 114 xocs els que ha jugat Alba Redondo amb el Levante UD entre lliga, UEFA Women’s Champions League i tornejos copers, en què ha enviat la pilota a la xarxa en 51 ocasions.
La jugadora que més vegades ha defensat la samarreta del Levante UD en partit oficial és Alharilla, amb 284 partits, 259 en lliga.
Informació i Foto: Levante UD