Esports

La historia de Nerea Vicente en el programa #CanteraGrogueta del VillarrealCF

La jugadora del Femení A del club, Nerea Vicente, recentment campiona de la Copa de l’Atlàntic amb Espanya Sub-17, serà protagonista avui Pedrera Grogueta. El programa dedicat al futbol base groc s’emetrà aquesta tarda a Televisió de Castelló Mediterrani a partir de les 20.15 hores.

La polivalent futbolista del Femení A s’encarregarà d’explicar la seva història personal d’una manera molt especial. A més, també analitzarà l’actualitat del futbol base groc i explicarà la seva experiència amb el combinat nacional. Nerea porta diverses temporades a la Pedrera Grogueta i anteriorment va jugar al Benicense i el Primer Toc. Va començar a jugar a futbol amb 7 anys gràcies al seu avi i des de llavors ha estat la seva passió. Vols conèixer-la millor? No et perdis el programa!

El programa oficial comptarà amb els resums de les derrotes del Villarreal B davant l’Hèrcules (2-1), del Vila-real C davant l’Elx Il·licità (2-1) i del Juvenil A davant el Llevant UD (1-2). Per si fos poc, els espectadors podran gaudir de reportatges dedicats a l’equip EDI del Vila-real en Laliga Genuine de Còrdova i l’Aleví E del club.

Finalment, els espectadors podran escoltar al lateral esquerre català del Vila-real B, Xavi Quintillà, que analitzarà l’últim partit davant l’Hèrcules i la prèvia del pròxim duel davant el CD Castelló (dissabte, 17.00 hores) que es podrà veure per Vila-real Live i TVCS.

 

 

 

Informació i Foto: VillarrealCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint