Més notícies

La Generalitat Valenciana posa en marxa un ‘podcast’ diari de notícies

La Generalitat posa en marxa un ‘podcast’ d’actualitat informativa del Consell, que es pot escoltar per primera vegada aquest dimarts, 9 d’Octubre, amb motiu de la celebració del Dia de la Comunitat Valenciana.

El ‘podcast’ contindrà un resum del més destacat de l’actualitat de la Generalitat, a més d’un repàs de les previsions informatives per a la jornada, així com informació de servei per a la ciutadania.

Cadascun dels programes, que es publicaran cada dia de dilluns a divendres, es podrà escoltar ‘online’ en el perfil de la Generalitat a la plataforma de ‘podcasts’ Ivoox, accessible des del portal web de la Generalitat.

A més, per tal de facilitar l’accés al contingut, el ‘podcast’ es publicarà diàriament en els perfils de xarxes socials del Consell.

 

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint