DestacatSanitat

La Generalitat ultima els treballs per a l’inici del muntatge de l’hospital de campanya de Castelló

La Generalitat té previst que aquest dijous comenci el muntatge de les estructures modulars que conformaran l’hospital de campanya de Castelló. Així, durant aquest matí s’ha estat treballant en la senyalització de el terreny i el marcatge dels punts per a l’ancoratge d’aquestes estructures, que se situen en els voltants de l’Hospital General de Castelló.

En la preparació de la instal·lació participen, entre d’altres efectius, personal de Bombers Forestals de la Generalitat. Entre les tasques que s’estan duent a terme està l’habilitació d’un camí perimetral d’accés a la parcel·la, així com una esplanada adjacent per a la instal·lació d’el subministrament d’oxigen.

L’hospital de campanya de Castelló comptarà amb una capacitat de 200 llits, 160 estàndard i 40 articulats, 2 àrees de recepció, una d’emmagatzematge i 6 unitats de vestidors, sales d’estar, despatxos de treball amb 4 llocs cadascun, magatzems de llenceria , farmàcia i departament higiènic per net / brut.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint