DestacatPolítica

La Generalitat reuneix la Comissió Tècnica de la Mesa de Diàleg Social de la Comunitat Valenciana

El secretari autonòmic d’Ocupació i director de Laboratori, Enric Nomdedéu, i la directora general de Coordinació del Diàleg Social, Zulima Pérez, s’han reunit a la Comissió Tècnica del Diàleg Social de la Comunitat Valenciana, formada per representants dels sindicats i l’empresariat de la Comunitat, l’objectiu és impulsar la relació i afavorir acords entre els agents socials i econòmics valencians.

A la reunió també han assistit la secretaria de Formació, Ocupació i Atur de CCOOPV, Ana García, la secretària de Relacions Institucionals d’UGTPV, Elvira Ródenas, el secretari de la CEV, Miguel Ángel Javaloyes, i la directora gerent de la CEV, Inmaculada García.

La Comissió Tècnica ha marcat un calendari de reunions mensuals i s’han posat en marxa les Taules Sectorials de Diàleg Social la constitució es realitzarà en les pròximes setmanes.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint