La Generalitat reforça el servei nocturn de Metrovalencia el dia 13 per facilitar la participació a la Nit a la Mar
Com a part de la programació, la Nit a la Mar té previstes diferents actuacions i espectacles musicals a La Marina i, sobretot, un piromusical a les 24 hores, disparat per Ricasa.
Per això, als habituals 98 metres i tramvies que solen prestar servei habitualment les nits dels dissabtes se li sumaran catorze metres i quatre tramvies més, que facilitaran els desplaçaments abans i després dels actes programats.
D’aquesta manera, destinacions de les Línies 1 i 2 com Seminari, Paterna, i Torrent Avinguda tindran circulacions fins a les 4 hores de la matinada. L’últim servei serà de la Línia 5 i partirà d’Aeroport a les 4.28 hores i arribarà a la seva parada final, Machado, a les 4.57 hores.
Aquest servei especial per a la Nit a la Mar es repetirà, amb algunes variacions en el tramvia, al següent dissabte dia 20, quan la Gran Fira de València celebri el seu Gran Nit.
A més, es reforçarà la cobertura de personal per atendre altres esdeveniments, com la Batalla de Flors del dia 28, jornada en què s’incrementarà el nombre de places en les unitats per cobrir l’esdeveniment.
La freqüència de pas de metres i tramvies s’ha establert segons trams i franges horàries, per la qual cosa s’aconsella als clients que s’informin amb antelació a la pàgina web consultar aquí i al telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través de xarxes socials @metrovalencia i facebook / metrovalencia.fgv per conèixer amb exactitud el servei ofert.