CulturaDestacatPolítica

La Generalitat obre les instal·lacions de Metrovalencia al campus d’estiu del Patronat Intermunicipal Francisco Esteve de Paterna

La Generalitat ha obert les seves instal·lacions de Metrovalencia en València Sud, seu de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), a participants del campus d’estiu del Patronat Intermunicipal Francisco Esteve de Paterna.

En aquesta visita, un grup de 25 alumnes i alumnes i el seu professorat d’Educació Especial del Patronat Intermunicipal Francisco Esteve s’ha desplaçat des de l’estació de Paterna fins a l’esmentada València Sud, a fi de que els escolars coneguin el funcionament de la xarxa i els beneficis de l’ús del transport públic.

La visita ha començat al Saló d’Actes, on se’ls ha explicat què és i què fa l’empresa, com funciona, el tipus d’estacions i parades amb les que compta i els trens i tramvies de què disposa.

En el seu recorregut per les instal·lacions de FGV, han visitat el lloc de comandament per conèixer el sistema de funcionament i control de la circulació de trens i tramvies per la xarxa, el sistema de seguretat de l’empresa i el centre d’atenció al viatger.

Després de visitar el taller i conèixer el procés de manteniment dels trens, han pujat a una de les unitats en servei per conèixer com funciona i les seves característiques.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint