Municipis

La Generalitat licita la concessió d’una instal·lació d’oci i hoteleria al port de Dénia que implicarà la regeneració mediambiental de l’entorn

La Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori ha publicat l’anunci de licitació de concessió demanial per a la construcció i explotació d’una instal·lació destinada a l’oci i l’hostaleria al Port de Dénia que implicarà l’obligació per part del concessionari d’una regeneració mediambiental de l’entorn.

El Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) d’aquest dimecres estableix que l’activitat està prevista per a la zona portuària del Raset (Tamarindos), concretament a l’Àrea 7, entre el vial d’accés al moll central i el límit nord del port.

El director general de Costes, Ports i Aeroports, Marc García Manzana, ha explicat que es tracta d’“una concessió a 30 anys que inclou una regeneració del cordó dunar de 1.750 metres quadrats del total de la superfície destinada al projecte, que arriba als 7.000 metres quadrats”.

A més de la regeneració del cordó dunar, la concessió inclou com a obligacions l’execució d’una sèrie d’obres mínimes, tant d’urbanització com d’edificació i d’instal·lacions.

El termini per a la presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació serà d’un mes a partir de l’endemà de la publicació al DOGV. La proposta definitiva, així com les inversions a realitzar, seran objecte davaluació durant el procés del concurs.

En aquest sentit, el director general ha assenyalat que per a la valoració de les sol·licituds “partim d´un cànon mínim d´uns 30.000 euros, a més d´una inversió que també es valorarà entre les diferents propostes i que pot arribar als 12 milions d´euros”.

Amb aquest projecte, ha conclòs García Manzana, “la Generalitat avança cap a un model que combina l´activitat econòmica, la regeneració ambiental i la modernització portuària”.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint