La Generalitat i la Unitat Militar d’Emergències acorden ampliar les línies de col·laboració en matèria de formació
El director de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències (AVSRE), José María Ángel Batalla, s’ha reunit aquest matí amb el tinent coronel Jorge Mariano Pérez, cap del BIEM III de la Unitat Militar d’Emergències amb base a Bétera, al Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.
Tots dos han acordat ampliar les línies de col·laboració en matèria formativa, l’organització conjunta d’exercicis i els simulacres, així com l’intercanvi tecnològic entre els dos organismes.
L?objectiu és que tant la Generalitat com el Ministeri de Defensa comparteixin experiències i surtin reforçats davant el nou paradigma de l?emergència derivat del canvi climàtic.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana