La Generalitat habilita un accés a la CV-50 a Vilamarxant i treballa en el projecte de la futura ronda
La directora general d’Infraestructures i Projectes Urbans, María José Martínez Ruzafa, ha mantingut una trobada de feina amb l’alcalde de Vilamarxant, Héctor Troyano, per analitzar l’estat dels projectes que actualment estan en marxa en matèria d’infraestructures, com la de la ronda de la CV-50 que desviarà el trànsit de l’interior del nucli urbà.
Martínez Ruzafa ha explicat que el projecte de construcció de la ronda “es troba en fase de supervisió i continua avançant”. L’alcalde i el regidor responsable de l’àrea d’Urbanisme, Miguel Navarro, han recorregut juntament amb la directora general l’entrada a la localitat des de la CV-50 per comprovar el volum del trànsit d’aquesta via que actualment divideix en dos el nucli urbà .
La directora general també ha visitat el recent accés a Consum des de la CV-50, “un projecte que s’ha fet realitat gràcies al compromís de la Conselleria i la Direcció General d’Infraestructures amb Vilamarxant. Després de set anys de peticions desateses, ha estat l’actual Consell qui finalment ha abordat amb urgència aquesta actuació”, ha indicat.
Amb l’obertura d’aquest accés es redueix el trànsit a l’interior del municipi, simplificant la ruta per arribar-hi, descongestionant els carrers secundaris i disminuint les molèsties que ocasionava al veïnat de la zona.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana