Política

La Generalitat facilita la mobilitat per acudir a Cevisama a Fira València amb Metrovalencia

La Generalitat facilitarà de el 3 a el 7 de febrer els desplaçaments a Fira València en la Línia 4 de tramvia de Metrovalencia amb l’objectiu de facilitar la mobilitat per a les persones que acudeixin a la celebració de el Saló Internacional de Cerámiva 2020.

Durant la celebració de l’certamen, el servei de tramvia circularà entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas de 20 minuts en l’horari establert entre les 6.00 i les 22 hores.

El primer tramvia des de Serradora entrarà en servei a les 6 hores, mentre que des de Doctor Lluch ho farà a les 6.30 hores. L’últim des d’aquesta estació serà a les 21.29 hores. Des Fira, el primer serà a les 6.40 hores, mentre que l’últim transport s’oferirà a les 22.19 hores.

Per tal d’agilitzar el servei, tots els tramvies que realitzin el recorregut fins a la Fira de Mostres ho indicaran en el rètol de destinació situat a la capçalera de la unitat. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins l’estació Les Carolines / Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Els horaris es poden consultar a la pàgina web consultar aquí i al telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i al facebook / metrovalencia.fgv.

 

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint