Política

La Generalitat defensa els interessos de la Comunitat Valenciana en la Conferència de Regions Perifèriques i Marítimes d’Europa

La directora general de relacions amb la Unió Europea i l’Estat, Donaria Terrádez, participa des del 16 al 18 d’octubre a la 47a Assemblea General de la Conferència de Regions Perifèriques i Marítimes d’Europa (CRPM) que se celebra a Palerm (Sicília) i que aborda temes com la política de cohesió, el transport i el canvi climàtic.

Durant la CRPM, Terrádez també defensarà les posicions polítiques i les esmenes presentades. A més, el proper dimecres 16 participarà el vicepresident segon i conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Rubén Martínez Dalmau, durant el seminari sobre economia circular i el paper de les regions.

La CRPM és una organització formada per 160 regions pertanyents a 25 estats diferents, siguin o no membres de la Unió Europea. L’entitat representa més de 200 milions de persones i el seu principal objectiu és defensar el desenvolupament de les regions que la conformen respecte de les polítiques del centre d’Europa.

La Comunitat Valenciana s’integra en una les subcomissions de la CRPM, la Comissió Intermediterrània, constituïda per un total de 40 regions de nou països diferents.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint