CulturaMunicipisPolítica

La Generalitat concedeix més de 16 milions d’euros destinats a promoure la protecció i la recuperació del patrimoni cultural dels municipis de la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha publicat al DOGV aquest dimecres la concessió de 16,5 milions d’euros en subvencions per a la protecció i la recuperació del patrimoni cultural dels municipis de la Comunitat Valenciana.

Aquests ajuts, gestionats per la Direcció General d’Administració Local, s’han concedit a 132 municipis per a l’execució d’actuacions de rehabilitació, protecció i dinamització d’espais de gran valor patrimonial, històric i cultural com ara castells, ermites, museus, palaus, claustres de covents, esglésies, espais industrials, jaciments arqueològics, entre d’altres.

El director general d’Administració Local, Antoni Such, ha manifestat que aquests recursos “tenen com a objectiu la recuperació i posada a disposició dels veïns i veïnes dels nostres pobles del seu patrimoni històric i artístic”, així com fomentar el patrimoni com a atractiu cultural i turístic .

Antoni Such ha destacat «l´esforç del Consell» en la recuperació del patrimini cultural dels valencians. En aquest sentit, ha destacat que la Generalitat ha invertit 40 milions d’euros des del 2018 en 110 intervencions de rehabilitació de patrimini cultural dels pobles de la Comunitat Valenciana.

Cal destacar que les subvencions no poden superar els 150.000 euros per intervenció i municipi.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint