La Generalitat adjudica la redacció dels projectes per millorar el traçat del TRAM d’Alacant entre la Vila Joiosa i Altea
L’elaboració dels diferents projectes s’ha adjudicat a la UTE Ardanuy Enginyeria, SA i Civis Consultors Associats SL-Tec Cuatro SA per un import de 788,799 euros, IVA inclòs.
Els trams entre la Vila Joiosa i Benidorm i Benidorm-Altea són de via única, llevat punts concrets, circumstància que provoca problemes de regularitat, degut la a necessitat de realitzar creus en determinades estacions, dotades de via doble.
Amb aquestes actuacions que permetran delimitar en quins punts es pot duplicar la via, segons les condicions urbanístiques i tècniques existents, s’aconseguirà una millora important de la capacitat i una major fiabilitat i qualitat en el servei, en els trams afectats i en el conjunt de la xarxa de l’TRAM d’Alacant.
A més en aquest mateix plec es contempla la construcció d’un nou baixador a la Línia 9 que prestarà servei a la població de Jesús Pobre i com a resposta a la petició realitza per aquesta pedania de Dénia.