Més notícies

La Generalitat activa telèfons d’informació per a les alcaldies i les organitzacions socials destinats a facilitar informació directa i resoldre dubtes sobre el coronavirus

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha mantingut aquesta tarda una reunió amb el president de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP), Rubén Alfaro, la secretària autonòmica d’Eficiència i Tecnologia Sanitària de la Conselleria de Sanitat, Concha Andrés, i el director general d’Administració Local, Antoni Such, per impulsar els canals de comunicació entre l’Administració autonòmica i els municipis i agilitar la transmissió de la informació sobre les mesures que adopti la Generalitat sobre el coronavirus.

«Es tracta de coordinar totes les accions de totes les institucions per tal que la informació flueixi correctament cap a tots els ciutadans, i que la FVMP contribueixi a fer arribar aquesta informació a tots els ajuntaments», ha indicat Concha Andrés.

Una de les mesures acordades consisteix en la posada a disposició dels municipis d’un número de telèfon de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública perquè puguin resoldre qualsevol tipus de dubte que tinguin sobre les iniciatives aprovades per la Generalitat davant el coronavirus.

«Tots els ajuntaments han rebut una comunicació amb el número de telèfon a què poden trucar i ja estem rebent trucades», ha afegit Andreu.

A més, la conselleria de Sanitat ha activat el número de telèfon 900 36 22 36 per transmetre informació directa a les organitzacions socials. «Pretenem arribar a el major nombre de ciutadans per transmetre totes aquelles mesures que s’estan adoptant davant la situació sanitària en la qual ens trobem», ha apuntat la responsable de la conselleria de Sanitat.

Per la seva banda, el president de la FVMP, Rubén Alfaro, ha destacat que, en coordinació amb la Generalitat, ja han començat a traslladar als municipis les instruccions, recomanacions, decrets, resolucions i altres mesures adoptades pel govern autonòmic. A més, han subratllat l’especial esforç que es farà a mantenir informats a tots els municipis, especialment, els més petits.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint