Política

La Generalitat acorda intensificar la col·laboració amb ajuntaments i mancomunitats per afrontar el canvi climàtic

El director de general d’Administració Local, Antoni Such, i la directora general de l’Canvi Climàtic, Celsa Monrós, s’han reunit per intensificar la col·laboració entre les dues direccions generals de la Generalitat i les entitats locals per combatre el canvi climàtic.

En concret, s’ha acordat desenvolupar una línia de cooperació amb ajuntaments i mancomunitats per posar en marxa accions concretes per pal·liar els efectes del canvi climàtic.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint