La firma tèxtil il·licitana Williot, nou patrocinador de l’Elx CF
L’Elx CF i la signatura il·licitana Williot han arribat a un acord de patrocini per a la temporada 2021/22. Aquesta empresa referent en el sector tèxtil serà l’encarregada de confeccionar la vestimenta urbana oficial de l’Elx CF de cara a la propera temporada a Laliga Santander.
El club franjiverde comença una nova aliança amb una companyia capdavantera en el sector tèxtil i que és referent amb els seus dissenys. El logo de Williot figurarà en els suports publicitaris de l’Martínez Valero en les seves diferents plataformes, així com diverses activitats digitals a les xarxes socials de l’Elx CF
Des del club volem donar la benvinguda a una gran empresa il·licitana com Williot de cara a una temporada il·lusionant en Laliga Santander.
Informació i Foto: Elx CF