Més notícies

La Fira d’Entitats Juvenils torna a Castelló

La Fira d’Entitats Juvenils de Castelló torna a ocupar la Plaça de les Aules. L’activitat s’inaugurarà a les 18h, quan es podrà visitar l’exposició de les diferents entitats i associacions de joves que hi ha a la ciutat, i aquesta és una gran oportunitat per conèixer l’oferta associativa que hi ha a Castelló. Hi haurà carpes on les diverses entitats explicaran i donaran a conèixer els seus projectes perquè la ciutadania, i més concretament la joventut, conegui les diferents opcions que tenen al seu abast per associar-se. Es podran trobar des d’entitats culturals relacionades amb la mobilitat internacional, medi ambient, educació no formal i fins i tot entitats polítiques juvenils. Per finalitzar aquesta activitat, la Fira d’Entitats tancarà amb un espectacle musical de SINBIKINI en col·laboració amb l’Ajuntament de Castelló.

En definitiva, aquest dissabte 21 de setembre se celebra una jornada participativa que ret homenatge a la joventut, l’associacionisme, la participació ciutadana i els llaços que es creen entre elles.

Consell de la Joventut de Castelló (CJCS)

El CJCS és una entitat independent i democràtica, funcional i organitzativament integrada per estructures organitzades i informals de participació juvenil dins del seu àmbit territorial respectiu. Es constitueix amb la missió de fomentar l’associacionisme juvenil, promoure iniciatives que assegurin la participació de les persones joves del seu àmbit en la presa de decisions i en les mesures que els afectin, i representar-les davant de l’administració corresponent com a òrgan màxim de representació. interlocució de les associacions juvenils i de la joventut del territori.

Actualment, unes 28 entitats d’àmbits molt diversos formen part del Consell de la Joventut de Castelló, com les relacionades amb l’educació no formal, els moviments polítics i sindicals, culturals, de sostenibilitat i medi ambient o diversitat funcional, assolint objectius comuns.

El CJCS és l’organisme interlocutor més idoni a través del qual canalitzar les demandes i les necessitats de la joventut cap a aquelles institucions encarregades de prendre decisions i accions destinades a la joventut.

Informació i Foto: Consell de la Joventut de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint