Esports

La Festa de l’Afició torna a l’Estadi de la Ceràmica

La Festa de l’Afició torna a l’Estadi de la Ceràmica, celebrant així la seva tercera edició després de l’èxit rotund de les campanyes passades. Aquest esdeveniment popular, d’accés lliure i gratuït, tindrà lloc el dissabte 14 de juny, a partir de les 17.30 hores.

Aquesta espectacular festa celebrada al feu groguet, impulsada pel Vila-real CF en col·laboració amb la Penya Celtic Submarí, obrirà les portes a les 17.30 hores i comptarà amb música en viu, jocs, inflables i, a més, hi haurà una gran varietat de parades de menjar i beguda. A més, com és habitual, l’esdeveniment tindrà un caràcter solidari, i els fons recaptats es destinaran a benefici d’ASPANION (Associació de Pares de Nens amb Càncer de la Comunitat Valenciana); una associació amb què l?entitat groga col·labora a través d?Endavant Solidaritat.

En edicions anteriors, la Festa de l’Afició ha aconseguit recaptar importants quantitats, com els 28.432€ donats a la primera edició o els 23.535€ recaptats a l’edició de l’any passat.

Així mateix, com a les edicions anteriors, el club obrirà els espais més exclusius de l’Estadi de la Ceràmica perquè els aficionats puguin conèixer les entranyes del feu groguet.

La Cursa Solidària Celtic Submarí, l’altre gran atractiu de la jornada

La XII Cursa Solidària Celtic Submarí Memorial José Manuel Llaneza tornarà a ser un dels principals al·licients de la jornada, amb el punt de sortida i la línia de meta ubicades a l’Estadi de la Ceràmica.

Aquesta edició tornarà a comptar amb dues modalitats:

Marxa individual: La distància de la marxa serà de 2,5 km. Hi podrà participar qualsevol persona, sense distinció d’edat; encara que el nombre de participants estarà limitat a 1000. La inscripció de la prova tindrà un preu de 7€ per participant, i serà una prova no competitiva. La marxa arrencarà a les 19.00 hores.
Cursa per parelles: La distància de la cursa serà de 6km, mitjançant un circuit mixt d’asfalt i camí de terra que recorrerà Vila-real. L’edat mínima per participar a la cursa serà de 14 anys (nascuts fins a l’any 2011) i es podrà participar en tres modalitats: parella masculina, parella femenina o parella mixta. En aquest cas, la cursa sí que estarà cronometrat mitjançant sistema xip. La inscripció serà de 8€ per participant i la cursa començarà a les 20.00 hores.

L’organització obsequiarà les tres primeres parelles de cada categoria, així com la parella participant de més anys, sumant l’edat dels dos components.

A més, també hi haurà l’opció d’inscriure’s a la cursa de manera individual, també per 8€, encara que aquesta modalitat no serà premiada.

Els aficionats que vulguin participar al certamen podran apuntar-se des d’avui divendres fins al diumenge 1 de juny a les 23:59 a través del següent enllaç:
INSCRIPCIÓ A LA CURSA

Concerts en viu: Silver Fox i Gen Z animaran la vetllada

A més dels jocs i inflables que estaran disponibles per als més petits, la música en viu serà un altre dels al·licients de la jornada. El Vila-real CF instal·larà un escenari per rebre els grups locals Silver Fox i Gen Z, que oferiran els seus concerts a partir de les 21.15 hores, omplint de ritme la festa. A més, durant tota la jornada, hi haurà barres on els assistents podran gaudir de menjar i beguda, i la recaptació dels quals es destinarà a donar suport a ASPANION.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint