La Federació de Colles de Castelló exercirà enguany com a ermitana honorifica de l’ermitori de la Magdalena
L’enhorabona a la Federació de Colles, que enguany exercirà com a ermitana honorífica de l’ermitori de la Magdalena. #Magdalena2018
Informació i Foto: http://www.castello.es