La Facultat de Ciències Humanes i Socials de l’UJI inicia una nova edició dels seminaris en línia per a desenvolupar les competències per a la cerca d’ocupació del seu estudiantat
El Deganat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I de Castelló ha organitzat una nova sèrie de seminaris web amb el nom «Incubadora de talent: prepara la teua ocupabilitat per al mercat laboral», davant l’èxit de les anteriors edición i l’alta satisfacció mostrada per l’estudiantat del centre.
Les noves sessions formatives per a desenvolupar competències per a la cerca d’ocupació, sota la direcció de la professora Ana López Gobernado de Careerfully, estan adaptades a les titulacions de la Facultat tenint en compte les necessitats del mercat privat. Estan dividides en quatre mòduls dedicats a la recerca de treball en línia, competències de transferència, currículum i cartes de motivació i entrevista de treball.
El primer seminari web està dirigit a les titulacions d’Estudis Interculturals i Història i Patrimoni i es desenvoluparà els dies 6, 7, 13 i 14 de novembre. El segon, adreçat als graus de Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques es realitzarà el 20, 21, 27 i 28 de novembre i el tercer, per als graus de Traducció i Interpretació i Estudis Anglesos, es farà els dies 3, 5, 10 i 12 de desembre de 2020.
La incubadora de talent és un concepte de grup de treball reduït que aporta confiança en intimitat. Aquest format està indicat per a estudiantat dels últims anys de formació que s’enfronten al mercat laboral per primera vegada i volen treballar la seua estratègia laboral. Amb aquest seminari en línia es treballen sentiments de desorientació, incomprensió i solitud davant d’un mercat laboral confús, canviant i hostil per a guanyar seguretat, claredat i adquirir pautes i eines.
Informació i Foto: UJI