La diputada Tania Baños en la presentació del I Circuit ATP Castelló
La diputada provincial d’Esports, Tania Baños, ha participat en la presentació de l’I Circuit ATP Castelló-Spain amb el qual col·labora la Diputació, que es disputarà entre els dies 20 d’octubre i 10 de novembre en els clubs de tennis de Benicarló, Castelló i Nules. Participaran 300 tennistes de tot el món. Serà puntuable per al circuit internacional ATP.