Cultura

La Diputació incorpora els productes ecològics a Castelló Ruta de Sabor per crear noves oportunitats en els pobles

La Diputació de Castelló ha incorporat els productes ecològics a la marca Castelló Ruta de Sabor com a part del seu treball per generar noves oportunitats en els pobles a través del major consum de productes autòctons. Així, el Palau Provincial ha acollit la constitució de la nova taula sectorial dels productes ecològics Castelló Ruta de Sabor, una aposta de la Diputació per donar resposta a les diferents demandes i preferències dels consumidors provincials.

En aquesta nova sectorial queden ja incorporats 10 productors dels sectors hortícola, fruiter, oleícola i forner. A més, dins dels experts i professionals que conformen la taula sectorial es troba el president del Comitè d’Agricultura Ecològica de la Comunitat Valenciana.

El diputat de Desenvolupament Rural, Pablo Roig, ha assegurat que «amb aquesta sectorial ampliem els sectors que abasta aquest paraigua de Castelló Ruta de Sabor als productes ecològics. Som conscients dels nous hàbits i preferències de consum i de les grans oportunitats que obre aquest tipus de productes a molts productors dels pobles de Castelló «.

Cal tenir en compte a més que amb les últimes incorporacions a la marca, són ja més d’un centenar els productors certificats per a fer ús d’aquesta marca com a element diferenciador de la màxima qualitat dels productes autòctons.

En aquest sentit, Roig insisteix que «l’objectiu de tot el treball que estem realitzant amb Castelló Ruta de Sabor no és altre que el que es consumeixi més producte autòcton i, amb això, es generin més oportunitats laborals en els nostres pobles».

Una marca ben consolidada que ja mira a la campanya nadalenca

Després de quatre anys de trajectòria, la marca de la Diputació Castelló Ruta de Sabor ha aconseguit aglutinar més de 100 productors de 15 sectors agroalimentaris diferents, dues denominacions d’origen, una Indicació Geogràfica Protegida i 6 productes amb distintiu Parc Natural. És una marca present en comerços, fires, supermercats i grans superfícies de la província i part del territori espanyol.

Amb aquestes darreres incorporacions, la Diputació encara ja la campanya nadalenca en la qual multiplicarà la promoció del consum de productes de Castelló Ruta de Sabor, divulgarà sobre la seva qualitat i origen per tal de contribuir a ajudar a generar noves oportunitats econòmiques a tot el territori.

Informació i Foto: Diputació de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint