Política

La Diputació i la Cambra de Comerç de Castelló exploren noves vies de col·laboració en matèria ceràmica

La Diputació Provincial i la Cambra de Comerç de Castelló estudiaran noves vies de col·laboració en múltiples àrees relacionades amb la promoció ceràmica que amplien la ja consolidada relació entre ambdues institucions que es plasma en la celebració, cada dos anys, del congrés mundial de qualitat del taulell Qualicer. Per a avançar en els primers detalls ja s’ha produït el primer contacte informal amb la participació del diputat de Promoció Ceràmica, Ximo Huguet, la presidenta de la Cambra, María Dolores Guillamón, i el vicepresident, Leopoldo Monfort.

 

 

 

 

Informació i Foto: Diputació de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint