Cultura

La Diputació de Valencia, l’Ajuntament de València i la Conselleria presenten el vídeo d’adhesió al pacte ‘Per unes falles sostenibles’

El diputat de Medi Ambient, Josep Bort, el secretari autonòmic d’Agricultura, Medi Ambient i Canvi Climàtic, Francisco Javier Quesada, i el regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Pere Fuset, presentaran demà dijous 17 de gener el vídeo per a l’adhesió al pacte ‘Per unes falles sostenibles’ que impulsen les tres administracions.

L’estrena de l’audiovisual tindrà lloc a les 19 hores al saló d’actes del Museu Valencià de la I·lustració i la Modernitat (MuVIM), a la que acudiran també la fallera major de València, Marina Civera, i altres representants del món faller. Durant l’acte, a més, es lliuraran les primeres cartes d’adhesió a les comissions falleres que s’han compromés amb la campanya per la sostenibilitat de la festa.

 

 

 

 

Informació i Foto: http://www.dival.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint