Esports

La Diputació de Castelló tornarà a portar la Volta a la província en la seva aposta per l’esport com a dinamitzador turístic i econòmic

L’aposta de la Diputació per portar una nova edició de la Volta a Espanya a la província permetrà que Castelló es converteixi els propers dies 29 i 30 d’agost de 2019 de nou en la protagonista d’un dels esdeveniments esportius amb més transcendència mediàtica en el món i que centri la mirada dels prop de 300 milions d’espectadors que segueixen la Volta des 190 països del món. Amb dues etapes transcorrent pel territori provincial en la pròxima edició de la Volta, el Govern Provincial torna a posar al centre de la mirada de milions d’aficionats de tot el món a la província en la seva aposta per fer de l’esport un dinamitzador econòmic i turístic de la província.

Tal com ha assegurat el president de la Diputació, Javier Moliner, aquesta tarda a la presentació de La Volta a Alacant, «La Volta ens brinda l’oportunitat de mostrar al món els paisatges de Castelló, una terra dual, de muntanya i de mar , com el millor territori per gaudir del ciclisme i de qualsevol experiència esportiva i turística que es presti «.

En aquest sentit, el president provincial ha ressaltat que «seran dos dies en què poder sortir al carrer per gaudir d’aquest gran esdeveniment ciclista i mostrar al món les innombrables bondats i atributs de la nostra tierra.La Volta arriba a Castelló amb personalitat, amb dues etapes que per primera vegada acaben en alt a la província «.

No en va, la projecció turística de la província durant aquestes dues jornades serà incalculable causa de l’impacte mediàtic d’una prova que se segueix en 190 països del món i per a la qual hi ha acreditada 1.400 periodistes i fotògrafs de fins a 320 mitjos diferents i 70 cadenes de televisió i emissores de ràdio.

És per això que Moliner ha qualificat aquesta competició de «trampolí publicitari per comunicar, per mostrar a milions de persones les moltíssimes virtuts de la nostra terra, els seus paisatges i la seva atractiva dualitat costa i interior que la fa única».

Dues etapes pel millor escenari esportiu

La Volta arribarà a la província de Castelló en la seva sisena etapa des de la població de Terol de Mosqueruela. El primer municipi castellonenc a la ruta ciclista serà Vilafranca, per continuar un recorregut de muntanya pels pobles del Maestrat i tenir un final d’etapa inèdit a Ares del Maestrat.

La setena etapa serà protagonitzada íntegrament per territori castellonenc. Amb sortida a Onda, un interessant recorregut per la costa i l’interior castellonenc portarà a un final d’etapa èpic repetint al Mas de la Costa de Llucena com a final d’etapa.

aposta #CSEscenarioDeportivo

És per això que el president del Govern Provincial no ha dubtat a definir l’aposta realitzada per la Diputació per portar La Volta a la província com «la cirereta que adorna el pastís de l’aposta per l’esport com un mecanisme d’atracció de turistes a la nostra terra «.

Referent a això, Moliner ha destacat que en l’actualitat «hi ha molta gent que no ens hagués conegut de no ser per l’esport. Avui Castelló s’ha convertit en el gran escenari esportiu de la Mediterrània. Ho és en curses de muntanya, en carreres ciclistes i en centenars de disciplines que van a Castelló com aquest gran espai on les infraestructures permeten fer competicions esportives i avui ho és des del gran aparador que és La Volta «.

Informació i Foto: Diputació de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint