La Diputació de Castelló serà testimoni el proper 11 de maig de la sortida de la Penyagolosa Trails
El Palau Provincial de la Diputació de Castelló serà testimoni d’excepció a la mitjanit del divendres 11 al dissabte 12 de maig, de l’inici de la Penyagolosa Trails 2018 en ser la Plaça de les Aules de Castelló el punt de sortida de la cursa més llarga d’aquesta cita esportiva, la CSP. Així, la competició trasllada el seu punt d’inici com a mostra de la implicació del Govern Provincial amb aquesta cita esportiva a través de ‘Castelló Escenari Deportivo’. Les altres dues curses d’aquesta emblemàtica vintena edició de la Penyagolosa Trails, el Mundial de Trail i la MiM, mantenen la seva sortida a la Universitat Jaume I.
Així ho ha anunciat el diputat d’Esports, Luis Martínez, que ha explicat que “es tracta d’un gest més per sensibilitzar a tota la província de la importància que té aquest campionat per a Castelló i per animar a que entre tots fem d’aquesta oportunitat única per a la marca turística de la província aquest veritable punt d’inflexió de la nostra terra com el millor escenari esportiu que és “.
Cal recordar que com a mostra de la importància d’aquest esdeveniment esportiu per a la província, la Diputació manté en el vostre façana un comptador que marca els dies, hores i minuts que resten per a l’edició més històrica de Penyagolosa Trails.
Més benefici per a la província de Castelló amb el mundial
La Diputació de Castelló preveu que la cursa del Campionat del Món de Trail (Trail World Championships) elevi l’impacte directe de Penyagolosa Trails 2018 a la xifra rècord de 1,2 milions d’euros en el turisme de l’interior de la província com a màxim exponent de el seu programa ‘Castelló Escenari Deportivo’. Així, els 450 atletes de la cursa del mundial i els seus 50 tècnics, vinguts de 40 països diferents, generaran 1.750 pernoctacions turístiques a la província, addicionals a les que ja de per si haguessin suposat les altres dues curses de Penyagolosa Trails, la CSP i la MiM.
Uns beneficis que traspassen l’impacte directe de la prova, ja que aquesta estimació es refereix a l’impacte directe que la carrera del mundial tindrà a la província, cosa a la qual caldrà sumar l’impacte indirecte i de repercussió d’imatge i reputació de destinació que generi aquesta competició esportiva que posiciona a Castelló en l’elit internacional dels escenaris esportius de muntanya.
Informació i Foto: http://www.dipcas.es