Política

La Diputació de Castelló ha rebuit hui la autorització judicial que li permet entrar a la piscina provincial

La Diputació de Castelló ha rebut avui dijous 14 de desembre la autorització judicial que li permet entrar a la Piscina Provincial de Castelló per a realitzar tasques de manteniment.

Cal assenyalar, que es tracta d’un tràmit que la institució provincial estava esperant des de fa quatre mesos.

 

Informació i Foto: http://www.dipcas.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint