La Diputació de Castelló ha rebuit hui la autorització judicial que li permet entrar a la piscina provincial
La Diputació de Castelló ha rebut avui dijous 14 de desembre la autorització judicial que li permet entrar a la Piscina Provincial de Castelló per a realitzar tasques de manteniment.
Cal assenyalar, que es tracta d’un tràmit que la institució provincial estava esperant des de fa quatre mesos.
Informació i Foto: http://www.dipcas.es