Política

La Diputació d’Alacant sufraga amb més d’un milió d’euros l’atenció als col·lectius vulnerables i la compra d’equipament i vehicles d’ús social

La Diputació dAlacant destinarà 1.180.000 euros a sufragar el desenvolupament dactivitats de promoció social dirigides a col·lectius vulnerables ia ladquisició dequipament i vehicles per als centres i espais municipals dús social.

“Des de la Diputació d’Alacant seguim fent un gran esforç per ajudar els nostres ajuntaments en una de les seves principals comeses; donar cobertura a les necessitats socials dels seus veïns, de manera especial de les més vulnerables, i promoure totes aquelles activitats que permetin una millora de la qualitat de vida als nostres municipis”, ha indicat la diputada de Benestar Social, Loreto Serrano.

D’una banda, s’ha reservat una partida total de 930.000 euros perquè els ajuntaments de fins a 20.000 habitants i mancomunitats puguin acollir-se a les ajudes per fer activitats de promoció social i adquisició d’equipament com cadires, ordinadors, bicicletes estàtiques, cadires de rodes, llits articulats o caminadors. A més, les mancomunitats de serveis socials també poden sol·licitar una subvenció per a la compra d’un o dos vehicles.

D’altra banda, la Diputació també col·laborarà amb les entitats socials sense ànim de lucre de la província, en aquest cas amb 250.000 euros, en la compra de béns inventariables per a la realització de programes i activitats en l’àmbit del benestar social. Les associacions que es poden acollir a aquest programa d’ajudes són les que atenguin persones amb discapacitat intel·lectual, física o sensorial, amb malaltia mental, amb malalties renals o Alzheimer, Pàrkinson, càncer, esclerosi múltiple o lateral amiotròfica o persones amb dany cerebral adquirit.

Informació i Foto: Diputació d’Alacant

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint