Més notícies

La Diputació d’Alacant i el Col·legi Oficial d’Agents Comercials reconeixen l’excel·lència comercial de les empreses alacantines

L’Auditori de la Diputació d’Alacant acollirà demà divendres 15 de desembre a les 20:00 hores l’acte de lliurament del Premi COAC a l’Excel·lència Comercial, un guardó que s’estrena aquest any amb la finalitat de reconèixer a aquelles empreses que utilitzen, fomenten i potencien la figura de l’agent comercial com a motor de l’economia.

El vicepresident i diputat de Presidència, Economia i Relacions Institucionals, Carles Castillo, ha presentat aquest matí, al costat del tresorer i el secretari tècnic de COAC Alacant, Hugo Lázaro i Sergio Marco, respectivament, tots els detalls d’aquest projecte que pretén, així mateix, donar visibilitat al teixit empresarial i industrial del territori i potenciar la província com a eix vertebrador de l’economia de la Comunitat Valenciana i de l’arc mediterrani.

“Aquesta distinció busca realçar la labor d’aquelles entitats compromeses amb l’Àrea Comercial i la del col·lectiu de professionals fonamental per al dinamisme, creixement, coneixement i impuls de les nostres empreses i del conjunt dels nostres sectors econòmics”, ha assenyalat Castillo, qui ha afegit que “la Diputació d’Alacant ha volgut sumar-se a aquesta iniciativa, en el marc del nostre compromís i suport als sectors productius de la nostra província”.

Bany Disseny, de Villena, per la rapidesa i bona gestió del seu servei; Xocolates Marc Tonda, de la Vila Joiosa, per l’excel·lència del seu tradicional producte; Gioseppo, d’Elx, per la seva aposta decidida per la internacionalització; Rolser, de Pedreguer, per la seva innovació i disseny, i Osmostar Soriano, d’Elx, per la qualitat en l’atenció als seus clients, han estat les empreses finalistes seleccionades pel jurat entre les 26 que es van presentar. Les cinc rebran una menció especial i entre elles es triarà la guanyadora d’aquesta primera edició.

El Premi COAC a l’Excel·lència Comercial està impulsat per la Diputació d’Alacant i el Col·legi Oficial d’Agents Comercials de la Província i compta amb la col·laboració de Fundeun i la Cambra de Comerç. El mateix contempla la realització d’una acció formativa per cobrir les necessitats de l’empresa guanyadora.

Finalment, els dos representants de COAC han volgut agrair el compromís del Govern Provincial amb aquest projecte i han assenyalat que “la nostra intenció és enaltir a aquelles entitats que tenen als agents comercials en compte per al desenvolupament de les seves funcions i la venda dels seus productes o serveis, alhora que posar en relleu el teixit empresarial del territori “.

 

Informació i Foto: http://www.diputacionalicante.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint