Política

La Diputació d’Alacant dóna suport a la creació de la primera Càtedra d’Igualtat i Agenda 2030 a la UNED de Dénia

La Diputació d’Alacant, a través d’l’àrea de Cultura, ha ratificat avui el seu suport a la creació de la primera Càtedra d’Igualtat i Agenda 2030 UNED de Dénia durant el ple de la Junta Rectora celebrat aquest migdia a les instal·lacions de centre universitari associat.

La vicepresidenta i diputada de Cultura, Julia Parra, ha assenyalat que “avui és un dia especialment significatiu pel gran pas que donem a favor de la Igualtat. Vull mostrar el meu més ferm suport a aquest projecte que compta amb el nostre suport institucional i amb una aportació directa de 60.000 euros per a la seva implantació i desenvolupament “.

Julia Parra ha agraït a més a l’Ajuntament de Dénia el seu compromís amb la nova càtedra instaurada. “És molt important que des de les institucions i la universitat treballem junts per desenvolupar accions i investigacions en matèria d’Igualtat i de caràcter transversal, com indica l’agenda 2030, amb l’objectiu d’assolir un desenvolupament sostenible”. Amb la posada en marxa de la Càtedra es crearà un equip de recerca i transferència de coneixement.

L’àrea de Cultura de la Diputació ha dedicat aquest any una aportació total de més de 366.000 euros destinats a la nova Càtedra i a despeses de funcionament de el Centre d’estudis de la UNED a Dénia. Les instal·lacions acullen cada any prop de 1.500 alumnes.

La trobada presidit per la diputada de Cultura ha comptat amb la presència dels alcaldes dels ajuntaments membres de el Consorci, el vicerector de Centres Associats de la UNED, Jesús de Andrés Sanz, la directora de la UNED de Dénia, Raquel Martí, representants de estudiants i professorat i coordinadors de el Centre.

Entre els assumptes tractats s’ha presentat el pressupost de l’exercici 2021 i les principals activitats i iniciatives dutes a terme en l’últim any tant en ensenyaments reglats com en aquelles altres l’objectiu és apropar la cultura i el coneixement a la ciutadania.

Informació i Foto: Diputació d’Alacant

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint