La delegada del Consell visita Benicàssim per a reforçar la col·laboració institucional
La delegada del Consell a Castelló, Susana Fabregat, ha visitat Benicàssim amb el propòsit d’enfortir la col·laboració institucional en àmbits clau com el desenrotllament turístic i social. Durant la reunió mantinguda amb l’alcaldessa, Susana Marqués, i la regidora Rosa María Gil, s’han analitzat diverses iniciatives impulsades per la Generalitat per a afermar Benicàssim com un referent turístic i cultural de la Comunitat Valenciana.
En el marc de la visita, Fabregat també ha recorregut les instal·lacions del nou Centre Especial d’Atenció al Major (CEAM), un espai que ultima la seua obertura i que serà clau per a proporcionar servicis essencials a les persones majors del municipi. Este projecte, com ha assenyalat la delegada del Consell, és un exemple del compromís conjunt entre el Consell i l’Ajuntament de Benicàssim en la seua labor per millorar el benestar de la ciutadania.
“Des de la Generalitat, estem fermament compromesos a continuar treballant de manera conjunta per a enfortir el paper de Benicàssim com una destinació turística de referència i millorar els seus servicis municipals”, ha subratllat Fabregat.
Esta trobada s’emmarca en la ronda de reunions que la delegada del Consell està duent a terme pels 135 municipis de la província, amb l’objectiu d’intensificar el diàleg amb les administracions locals i avançar en projectes conjunts que impulsen el seu desenrotllament.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana