Política

La delegada del Consell a Castelló i la subdelegada del Govern a la província de Castelló es reuneixen per coordinar iniciatives

La delegada del Consell a Castelló, Susana Fabregat, s’ha reunit amb la subdelegada del Govern a Castelló, Antonia García Valls. Les dues dirigents han tractat diversos temes provincials que afecten les dues administracions per abordar-los de manera coordinada.

Tant Fabregat com García han apostat per la col·laboració i la lleialtat institucional entre administracions com l’únic camí per avançar i treballar per millorar la qualitat de vida dels ciutadans.

La reunió també ha servit perquè la delegada del Consell i la subdelegada del Govern s?hagin emplaçat a seguir en el futur amb aquestes trobades institucionals.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint