La delegada del Consell a Castelló assisteix a Benicassim a la primera etapa de la 75a edició de la Volta ciclista a la Comunitat Valenciana
La delegada del Consell a Castelló, Susana Fabregat, acompanyada per l’alcaldessa de Benicassim, Susana Marqués, el diputat d’Esports, Iván Sánchez i el director de la Volta, Ángel Casero, ha assistit a l’inici de la primera etapa de la Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana. Una etapa de 160 quilòmetres amb sortida a Benicassim i final a la ciutat de Castelló de la Plana.
Fabregat ha mostrat el seu suport a aquest esdeveniment esportiu, que enguany celebra el 75è aniversari, i que tal com ha destacat, és de gran importància per promoure el turisme tant de la província com de la Comunitat Valenciana.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana