Política

La delegada del Consell a Alacant es reuneix amb el president de la Diputació d’Alacant

La delegada del Consell a Alacant, Agustina Esteve, s’ha reunit aquest matí amb el president de la Diputació Provincial, Toni Pérez. La trobada forma part de les reunions programades per Esteve des que va accedir al càrrec amb representants institucionals i dirigents empresarials i entitats socials de la província.

La supressió de l’impost de successions i donacions, una de les primeres mesures aprovades pel Consell del president Carlos Mazón, i el compromís per eliminar la taxa turística han estat dos dels temes tractats durant la trobada, en què també ha participat la vicepresidenta primera i diputada dEconomia i Cicle Hídric, Ana Serna.

La reunió ha servit també perquè els dos dirigents fessin un repàs de les inversions més importants de la Generalitat a la província, especialment en matèria turística i educativa, així com en serveis socials.

Durant la trobada, celebrada al Palau Provincial, Agustina Esteve ha signat al Llibre d’Honor de la institució.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint