CulturaMunicipis

La Coral Borrianenca actuarà aquest dissabte 22 d’abril al CMC la Mercè de Borriana

La Coral Borrianenca actuarà aquest dissabte 22 d’abril al CMC la Mercè a les 19h. Ho farà conjuntament amb el Cor Polifònic de la Unió Musical de Santa Cecília de Castellar-Oliverar (València), cor convidat en aquesta ocasió. L´entrada serà gratuïta fins a completar l´aforament.

El regidor de Cultura, Vicent Granel, va apuntar que “la llarga trajectòria de la Coral Borrianenca és de celebrar i que això és fruit d´un treball constant i infatigable per part dels seus membres i en especial del seu director”. “Ens sentim agraïts que segueixi enriquint l´oferta musical a Borriana”, ha afegit l´edil.

La Coral Borrianenca va ser fundada el 1984 i actualment desenvolupa la seva activitat sota la direcció de Jordi Ràfols Duch, membre de la formació des dels seus inicis. En paraules del mateix director: “aquest és un concert ple de música lleugera per part dels dos cors que participen en aquest Festival Coral de Primavera. Un concert amb caire desenfadat que esperem que faci que el públic assistent gaudeixi molt”.

Informació i Foto: Ajuntament de Borriana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint