Educació

La conselleria d’educació premia el rendiment acadèmic de 560 alumnes de Secundària de la Comunitat Valenciana

La Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, a través de la Direcció General d’Ordenació Educativa i Política Lingüística, ha concedit els premis extraordinaris al rendiment acadèmic corresponents al curs 2022-2023 a 560 alumnes de Secundària de la Comunitat.

Del total de l’alumnat al qual s’ha concedit este premi pel seu excepcional rendiment acadèmic, 167 alumnes corresponen a la província d’Alacant, 343 a la província de València i 50 a la província de Castelló.

L’alumnat premiat, que va finalitzar durant el curs passat 2022-2023 l’etapa de l’Educació Secundària Obligatòria, rebrà un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic expedit per la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, que s’entregarà en un acte acadèmic organitzat a este efecte.

Així mateix, este reconeixement constarà en l’historial i l’expedient acadèmic dels alumnes guardonats mitjançant una diligència específica que omplirà el centre docent on l’alumne haja finalitzat l’etapa de l’ESO.

Des de la Conselleria d’Educació es vol felicitar tots els premiats pel seu esforç i vàlua.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint