La conselleria d’educació col·labora amb la Universitat de València per a la formació i la tutorització d’entrenadors esportius en el territori valencià
El Ple del Consell ha aprovat el conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Educació, Recerca, Cultura i Esport, i la Universitat de València-Estudi General per al foment de la formació i la tutorització d’entrenadors, en les matèries comunes a tots els esports , dels cursos desenvolupats per les federacions esportives durant 2018.
Per a això, la Conselleria aportarà la quantitat de 28.600 euros destinats a subvencionar les despeses ocasionades per l’organització i el desenvolupament dels cursos d’entrenadors esportius.
Les actuacions establertes en aquest acord són la tutorització de l’alumnat i el seguiment de les pràctiques, així com la realització d’accions formatives i la gestió i el manteniment dels suports materials i virtuals per a la formació.
També està previst l’ús d’instal·lacions tant de la Universitat com de la Generalitat, així com el foment i la participació dels entrenadors esportius en les accions de formació.
Per la seva banda, la Universitat de València es compromet a realitzar les activitats recollides en el conveni, la justificació conclou el 30 de novembre de 2018. També farà constar a la pàgina web la subvenció concedida.