La conselleria d’educació col·labora amb el centre Alzira-València Francisco Tomás i Valiente de la UNED per a la virtualització del Pla d’acció tutorial
El Ple del Consell ha aprovat el conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Educació, Recerca, Cultura i Esport i el centre associat Alzira-València Francisco Tomás i Valiente de la UNED per al finançament del projecte de virtualització progressiva del Pla d’acció tutorial que desenvolupa aquest centre.
L’objectiu és simultaniejar la presència tradicional de la tutorització, amb emissions interactives de continguts acadèmics a través de sistemes de videoconferència. A més, aquesta col·laboració possibilitarà l’adscripció de, almenys, tres professionals per a la implementació d’aquest pla.
La conselleria col·laborarà amb una aportació màxima de 150.000 euros.
Aquest projecte d’atenció virtual és complementari a la tutorització presencial dels estudiants i ofereix atenció educativa en línia en els 27 graus universitaris que imparteix la UNED, a més del Curs d’Accés Directe per a Majors de 25 anys i els programes de màster.
Aquest model de docència en línia exigeix una planificació diària d’emissions que s’han de coordinar amb un claustre de més de dos-cents professors tutors.
Així mateix, el centre associat Alzira-València Francisco Tomás i Valiente podrà rebre a les instal·lacions que té emissions des d’altres centres associats, integrants al seu torn dels cinc campus universitaris que configuren l’organització interna de la UNED i que cobreixen tota la geografia espanyola, península i arxipèlags.
Aquest centre, a més, portarà a terme les activitats i justificarà les despeses que se’n derivin, que es podran subvencionar si són de personal, d’aprovisionaments externs i de manteniment de locals i equips. La justificació d’aquestes despeses es podrà realitzar fins l’1 de desembre de 2018.
Informació i Foto: http://www.gva.es