DestacatPolítica

La conselleria d’Agricultura promou el desenvolupament rural i la innovació a Sicampo

El conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca, José Luis Aguirre, ha visitat aquest dissabte el Saló Internacional del Camp (SICampo), que congrega tots els agents del medi rural, amb l’objectiu de promoure les oportunitats d’aquest sector, enfortir vincles comercials i explorar noves oportunitats de mercat.

La Comunitat Valenciana és present per exposar productes locals i estratègies de desenvolupament rural en aquest esdeveniment que promou l’emprenedoria i la innovació, el desenvolupament del talent, la formació professional i l’ocupabilitat al medi rural.

Sota el lema ‘Som camp’, SICampo està concebut com a punt de trobada de tots els actors del món rural: agricultors, ramaders, institucions, empreses, tècnics i professionals, que confluiran en un espai que conjuga experiències per apropar al camp al públic general i que s’estructurarà al voltant dels sectors estratègics com l’agricultura, la ramaderia, la caça, el forestal i altres activitats com el turisme rural.

El Saló Internacional del Camp SICampo se celebra del 9 al 12 de maig a les instal·lacions de l’Hipòdrom de la Sarsuela de Madrid.

La visita del conseller ha coincidit amb el lliurament del I Premi SICampo, que ha recaigut a Alonso Álvarez de Valdueza pel seu compromís i dedicació amb el camp.

A més del conseller d’Agricultura, també hi ha assistit el director general de Desenvolupament Rural, Javier Benito Goerlich, per explorar noves oportunitats de negoci i analitzar polítiques d’innovació i transformació positiva del món rural en un espai que estarà dinamitzat pel Centre de Turisme de Torrevella (Alacant) i on també hi participaran l’associació de productors d’ovella guirra, PROAVA i el Comitè d’Agricultura Ecològica de la Comunitat Valenciana.

SICampo està organitzat per l’associació Alianza Rural juntament amb l’Associació del Camp i els seus Costums (ACC) per establir un nou context relacional entre l’urbà i el rural i impulsar la creació de condicions que frenin la despoblació, afiancen una economia sostenible i garanteixin el accés a la tecnologia a l’àmbit rural.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint