La Comunitat Valenciana passa en el seu conjunt a la fase 2 del procés de desescalada
El Ministeri de Sanitat ha confirmat que les tres províncies que conformen la Comunitat Valenciana -Alacant, Castelló i València- passaran a la Fase 2 de l’procés de desescalada dilluns que ve.
La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, l’ha valorat com «una bona notícia», a el temps que ha volgut agrair als ciutadans i ciutadanes «la responsabilitat que han demostrat durant aquest temps per seguir les indicacions de les autoritats sanitàries «.
En la mateixa línia, Barceló ha apuntat que «encara« queda «un llarg camí«. «Alguns no podran arribar amb els altres. Però volem arribar a tots». «Per això -ha conclòs- si us plau,! No i siguin prudents.«
Informació i Foto: Generalitat Valenciana