La Comunitat registra 178 casos nous de coronavirus i 352 altes
La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 545.125 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 64.650 a Castelló, 188.981 a Alacant i 291.494 a València. Han rebut les dues dosis 187.699 persones.
D’altra banda, s’han notificat 178 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o mitjançant test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 383.737 persones. Per províncies, la distribució de nous positius és la següent: 6 a Castelló (39.155 en total), 59 a Alacant (144.434 en total) i 113 a la província de València (200.147), on s’han reassignat tres casos, de manera que el nombre total de casos sense assignar descendeix a 1.
Des de l’última actualització s’han registrat 352 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, ja són 384.353 persones a la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.550 a Castelló, 144.155 a Alacant i 200.593 a València, a més de 55 no assignades.
Els hospitals valencians tenen, actualment, 500 persones ingressades: 31 a la província de Castelló, amb 6 pacients en UCI; 235 a la província d’Alacant, 62 d’ells a l’UCI; i 234 a la província de València, 77 d’ells en UCI.
A més, s’han registrat 13 morts per coronavirus des de l’última actualització, de manera que el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.038 persones: 774 a la província de Castelló, 2.653 a la d’Alacant i 3.611 a la de València .
D’acord amb les dades registrades, a hores d’ara hi ha 3.813 casos actius, la qual cosa suposa un 0,96% de l’total de positius.
Actualització de la situació en residències
Des de l’última actualització, els casos positius en residències de gent gran s’han reduït a 14 (2 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 11 a la província de València), 4 centres de diversitat funcional de la província de València i 2 centres de menors (1 a la província de València i 1 a la província d’Alacant).
· Residents nous positius: 12
· Treballadors i treballadores nous positius: 19
· Residents que han mort: 1
Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 6 residències a la Comunitat Valenciana: 1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 4 a la província de València.
Actualització brots de coronavirus
S’han registrat 5 nous brots des de l’última actualització.
· València: 3 casos. origen laboral
· Canals: 5 casos. origen laboral
· Sueca: 7 casos. origen laboral
· Sant Vicenç de l’Raspeig: 10 casos. origen social
· Alaquàs: 6 casos. origen social
Informació i Foto: Generalitat Valenciana