La comissió d’educació del PPCV es reuneix per concretar les mesures principals del programa de govern

La vicesecretària de Política Social del PPCV. Elena Bastidas, i la portaveu d’educació del GPP, Beatriz Gascó, han mantingut una trobada de feina amb els membres de la comissió d’educació del PPCV i representants de les 3 províncies amb l’objectiu de concretar les principals mesures del programa de govern dissenyant el partit popular.

Aquesta comissió està composta per membres de la comunitat educativa, com a directors de primària, secundària, orientadors, inspectors, professionals de Conservatori i de centres de persones adultes, entre d’altres representants.

L’objectiu d’aquestes reunions de treball, que es mantenen de manera freqüent, és conèixer de primera mà els principals problemes dels diferents col·lectius i intentar cercar mesures concretes per donar una solució eficaç al caos constant que ha generat la política educativa del Consell de Puig .

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

noticiesdigitals

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: