La Ciutat de les Arts i les Ciències obre el seu mercat de Nadal al Passeig d’Arbotants
El Passeig d’Arbotants de la Ciutat de les Arts i les Ciències acull des d’aquest divendres, 16 de desembre, el tradicional mercat ambulant nadalenc amb més de 70 parades d’artesania típica amb activitats i tallers infantils, juntament amb una àmplia oferta gastronòmica.
Les activitats d’oficis nadalencs inclouen la demostració de ceràmica en directe, de manera que el públic pot gaudir del procés artesanal i la creació de peces diferents amb motius nadalencs. Aquestes demostracions es faran durant tot el cap de setmana. Una altra de les propostes són les actuacions en directe amb Projecto Canta’m, que començaran aquesta tarda de 17.00 a 18.30 hores, mentre que el dissabte 17, el diumenge 18 i el dilluns 19 serà de 18.30 a 20.00 hores.
L’oferta familiar es completa amb tallers infantils de pintacares nadalenques, pintura amb trencanous i de figures de Betlem, entre altres propostes. Hi ha programats contacontes nadalencs i titelles als matins i tardes. Tota la programació està disponible a la web.
A més, per compres mínimes de 3 euros a les botigues, activitats o ‘food trucks’ del mercat ambulant de Nadal es podrà adquirir una entrada única al Museu oa l’Hemisfèric al preu de 5 euros.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana