CulturaDestacat

La Ciutat de les arts i les Ciències i l’Agència Espacial Europea posen en marxa una nova edició de ‘Passaport a l’Espai’

La Ciutat de les arts i les Ciències, en col·laboració amb l’Agència Espacial Europea (ESA), presenta per sisè any consecutiu la iniciativa ‘Passaport a l’Espai’ coincidint amb la celebració de la Setmana Mundial de l’Espai.

Les persones visitants ja poden sol·licitar a les taquilles del Museu dels Ciències o l’Hemisfèric seu ‘Passaport a l’Espai’ per omplir amb les activitats d’astronomia que organitza la Ciutat dels Arts i els Ciències.

Les projeccions ‘Apolo11. Primers Passos ‘i’ Viatge a l’espai. Propera parada: Mart ‘a l’Hemisfèric, les visites guiades a l’exposició’ Mart. La conquesta d’un somni ‘i les conferències d’astronomia són algunes de les propostes que permeten completar el’ Passaport a l’Espai ‘. El termini per lliurar el passaport finalitza el 21 de maig del 2020, els menors de 11 anys han d’emplenar almenys 4 encunys i els majors de 11 anys un total de 5 activitats.

Després de lliurar el seu passaport amb les proves validades, entre els participants se celebra una sorteig i poden guanyar visites a les instal·lacions de l’Agència Espacial Europea i de la NASA a Madrid, visites guiades al Consorci Valencià de l’Espai i l’Observatori Astronòmic de Aras de los Olmos. El 3 de juny de 2020 realitzarà el sorteig entre participants que hagin completat el passaport.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint