La Ciutat de les Arts i les Ciències compleix avui 23 anys oberta al públic
La Ciutat de les Arts i les Ciències celebra aquest divendres 23 anys des que el primer dels seus edificis obrir a el públic. L’Hemisfèric es va inaugurar el 16 d’abril de 1998 i, des de llavors, més de 9,5 milions d’espectadors i espectadores han passat per la seva sala de projeccions.
Astronomia, planetaris en directe i documentals IMAX de naturalesa han destacat a la cartellera de l’Hemisfèric. Un dels últims èxits ha estat programar per als caps de setmana per a públic general el contingut escolar ‘Astromenuts’. En el seu primer mes, el planetari infantil ha venut totes les entrades disponibles i continuarà fins al 12 de juny, els dissabtes a les 12 hores.
Aquest cap de setmana, a més del planetari ‘Astromenuts’, l’Hemisfèric ofereix la projecció ‘Caminant entre dinosaures. Planeta Prehistòric 3D ‘i les pel·lícules IMAX’ Amazon Adventure ‘,’ American Wild ‘i’ Viatge a l’Espai. Propera parada Mart ‘, entre d’altres propostes.
L’aforament de l’Hemisfèric segueix reduït per garantir la distància entre els espectadors i espectadores, d’acord amb les mesures de seguretat.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana