Cultura

La Ciutat de les Arts i les Ciències comença a instal·lar lletres gegants amb el nom ‘Umbracle’ davant del jardí mirador

La Ciutat de les Arts i les Ciències està instal·lant el nom dels seus principals edificis en lletres gegants com a imatge de marca i punt de foto per als turistes, a més de ser un element identificatiu més de cada un dels elements del complex.

El primer a comptar amb el seu nom serà l’Umbracle i ja han començat els treballs per a la instal·lació de la cadena de lletres en el propi jardí mirador de la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Durant les pròximes setmanes està prevista la instal·lació dels cartells en el Palau de les Arts, l’Hemisfèric i el Museu de les Ciències. Estes cadenes aniran il·luminades amb tecnologia LED i se situaran dins dels estanys adjacents a cada construcció, a excepció de les de l’Umbracle. Les lletres són de fibra de vidre i tenen unes dimensions de 1,80 m. d’alt i 0,40 m. d’ample.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint