La #CanteraGrogueta ja esta rumb al XXII torneig internacional LaLiga Promises
La #CanteraGrogueta ja ha posat rumb al XXII Torneig Internacional Laliga Promises que es disputarà del 27 al 29 de desembre a Arona (Tenerife). Els infantils grocs han partit aquest matí cap a terres de Tenerife per tal de participar en una prestigiosa competició en què han quedat enquadrats en el Grup A al costat de FC Barcelona, AS Roma i Esportiu Alabès.
Els partits dels grocs, en directe per Vila-real CF Live
Tots els partits del Vila-real en aquest torneig es podran veure en directe a través de Vila-real CF Live a la pàgina web del club. El debut del combinat groc es realitzarà aquest dimecres contra l’AS Roma, mentre que a la tarda el seu rival serà el FC Barcelona. Ja el dijous, el Vila-real jugarà davant l’Alabès. Es classificaran per a quarts de final els dos primers classificats de cada grup.
Calendari de partits (horari peninsular):
Dimecres, 27 de desembre:
11.30 hores: AS Roma-Vila-real CF.
19.30 hores: FC Barcelona-Vila-real CF.
Dijous, 28 de desembre:
13.00 hores: Esportiu Alabès-Vila-real CF.
La llista de convocats la formen 12 jugadors del planter
Dotze jugadors del planter grocs formen part de l’expedició que ha viatjat a Tenerife. Al costat d’ells, també hi seran els tècnics Carles Ibáñez, Adrián Esteve, Joan Alcaraz i el fisioterapeuta Ferran Romero.
La convocatòria està formada pels següents jugadors: ALBERTO García Casares, JAIME Fonts Salcedo, PAU Navarro Badenes, HÉCTOR Gil Jareño, DANI Més Soria, José ANDÚJAR Berenguer, Ander Rubert Fernández, David TIRADO Martínez, ALE Bueso Guinot, LLÀTZER Caparrós
Informació i Foto: http://www.villarrealcf.es