La campanya «Sempre Orellut» va sumant nous adeptes
La campanya ‘Sempre Orellut‘ va sumant nous adeptes … i adeptes. I és que les dones d’alguns futbolistes del primer equip de el CD Castelló s’encarreguen d’atendre als abonats de el CD Castelló que durant aquests dies es personin a la Llotja VIP de Castalia per adquirir els seus paquets d’accions de l’entitat que inclouen l’abonament gratis d’al Club per a les pròximes tres temporades.
Parlem de Marta, Blanca i Carmen, parelles de David Cubillas, Paco Regalón i Héctor Verdés. Elles han decidit remar braç a braç al costat de el CD Castelló perquè ‘Sempre Orellut‘ sigui un èxit, i durant tot aquest mes de campanya atendran els centenars de ‘orelluts‘ que s’acosten fins la Llotja VIP de Castalia perquè ara, com accionistes, fem de el CD Castelló un club immortal.
La família albinegra unida … ¡mai serà vençuda!
Informació i Foto: CD Castellón