La cadena de TV malàisia ‘RTM Network’ s’interessa per l’oferta cultural i gastronòmica de la província d’Alacant
El canal ‘RTM Network’, una de les principals cadenes de televisió de Malàisia, ha visitat aquests dies la província per gravar diferents escenaris i conèixer, especialment, la qualitat i varietat de la seva oferta gastronòmica i cultural. El Patronat Costa Blanca ha col·laborat en el desenvolupament d’aquest press trip, per al qual ha dissenyat un complet itinerari que els ha permès rodar en municipis com El Castell de Guadalest, l’Alfàs del Pi o Alacant.
El vicepresident i diputat de Promoció Turística, Eduardo Dolón, ha explicat que «el material recollit s’emetrà posteriorment al programa de televisió ‘Ola Spain with Keith Foo’, un format d’èxit especialitzat en viatges que enguany arriba a la seva segona temporada».
Durant la seva estada a la Costa Blanca, l’equip ha recorregut diferents enclavaments de la província, on ha degustat la gastronomia típica de la zona i ha realitzat activitats com una ruta senderista pel Parc Natural de la Serra Gelada i el Far de l’Albir , a l’Alfàs del Pi, o una visita guiada al Castell de Santa Bàrbara i al Museu Arqueològic d’Alacant.
A més, els periodistes han tingut l’oportunitat d’entrevistar al mestre pastisser Paco Torreblanca i d’assistir a la Gala del Port de les candidates al títol de Bellesa del Foc d’Alacant 2018.
«La posada en marxa del projecte ‘Costa Blanca Film Comission’ està sent determinant a l’hora de gestionar aquest tipus de permisos de gravació, facilitar l’assessorament de localitzacions i agilitzar els tràmits» ha manifestat el diputat, que ha destacat l’oportunitat que suposa per a la província la visita de la televisió malàisia, «ja que ens permetrà projectar i promocionar el nostre destí en el mercat asiàtic»
Informació i Foto: http://www.diputacionalicante.es